Coca-Cola lancerer i dag en ny koffeinfri variant i Danmark. Stadig den samme, gode smag, men nu uden sukker og koffein.

I dag lancerer Coca-Cola en ny Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri – den første af sin slags på det danske marked. Coca-Cola er elsket af fans over hele verden, og med den nye variant kan de nu nyde en forfriskende Coca-Cola på alle tider af døgnet og til ethvert måltid. Til frokost, sportsbegivenheder, i den sene spilletime foran skærmen og under det hyggelige aftensmåltid med venner og familie. Med andre ord kan den læskende oplevelse nydes hele dagen og til alle måltider.

Opskriften bag den nye Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri bygger på den nyligt opdaterede og nu endnu mere populære sukkerfri Coca-Cola Zero Sugar.

“Vi arbejder hele tiden på at introducere nye produktalternativer til alle måltider på dagen og styrke vores profil som en komplet drikkevareproducent. Men vigtigst af alt er at give forbrugerne så mange valgmuligheder som muligt i vores sukkerfri kategori. Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri er en del af denne strategi,” fortæller Annette Spanggaard, Public Affairs, kommunikations- og CSR-direktør.

“Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri giver dig mulighed for at hygge sig med en Coca-Cola om aftenen og samtidig undgå at få koffein inden sengetid. Det er altså muligheden for at nyde den gode, klassiske smag – helt uden koffein og sukker,” slutter Annette Spanggaard.

Spaniere ligger i den europæiske top  Der har været stigende interesse for koffeinfri produkter i andre europæiske lande. I Spanien har denne variant oplevet så stor efterspørgsel efter introduktionen for nogle år siden, at den i dag udgør 10 % af det samlede salg af Coca-Cola i Spanien. Den samme tendens ses i andre markeder, hvor Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri er lanceret, og derfor er der en klar forventning hos Coca-Cola i Danmark om, at de danske forbrugere vil tage vel imod det nye Coca-Cola familiemedlem.

Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri er på hylderne og på restauranter og caféer fra i dag den

5. september i hele Danmark i sit rene og smukke ikoniske Coca-Cola emballagedesign. Den røde farve, der er synonym med Coca-Cola, den sorte spencerianske skrifttype, der afslører, at der er tale om en sukkerfri variant uden kalorier, og endeligt et gyldent bånd, der skal hjælpe forbrugere med let at finde den nye Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri.

Coca-ColaTM Zero Sugar Koffeinfri findes i flere flaskestørrelser, der alle er i genanvendt plast; 500 ml PET og 1,5 l PET.

Del på sociale medier